۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان:

مخزن امن موزه منطقه‌ای غرب کشور قابل بهره برداری است

مخزن امن موزه منطقه‌ای غرب کشور قابل بهره برداری است

همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: مخزن امن موزه منطقه‌ای غرب کشور قابل بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالمیر صبح سه شنبه در بازدید نماینده مردم همدان در مجلس از وضعیت موزه منطقه‌ای غرب کشور، گفت: موزه منطقه‌ای غرب کشور در زیر بنای ۸۵۰۰ مترمربع موزه و ۱۸۰۰ متر مخزن امن احداث شده ویکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان همدان است.

مالمیر عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده مخزن امن موزه منطقه غرب کشور هم اکنون قابل بهره برداری است و ظرفیتی که برای حفظ آثار میراث منقول استان و غرب کشور لحاظ شده در این موزه آماده نگهداری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: با اعتبارات تعیین شده فعالیت پروژه عمرانی موزه منطقه غرب کشور تا خرداد ماه سال آتی ادامه و اسکلت و ساختمان موزه به اتمام خواهد رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم کشوری است و ویژگی‌های مهم این پروژه آن را از دیگر پروژه‌های کشوری متمایز کرده است.

احمد حسین فلاحی گفت: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان است و این پروژه می‌تواند در رشد گردشگری همدان تأثیر بسزایی داشته باشد.

فلاحی گفت: با توجه به اهمیت این پروژه تلاش ویژه خواهیم داشت تا اعتبارات بیشتری در سال آتی به این پروژه اختصاص یافته و به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

کد خبر 5067256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha