۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

پس از پیگیری‌های مهر صورت گرفت؛

تانکر سوخت در راه شهر «نوده انقلاب»

تانکر سوخت در راه شهر «نوده انقلاب»

سبزوار ـ رئیس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با فعال کردن یکی از شعب نفت نوده انقلاب و خرید نفت، امروز یا فردا سوخت سفید به نوده انقلاب می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار گزارشی در خصوص مشکلات سوخت در شهر نوده انقلاب با عنوان سردرگمی روستاییان برای دریافت سوخت / شعب نفت تعطیل است، رئیس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده هاینفتی منطقه سبزوار از خرید نفت و ارسال به این شهر خبر داد.

حسین شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه یک ماه قبلی که فرماندار خوشاب به همراه بخشدار و جمع دیگری از مسئولان شهرستان خوشاب در آن حضور داشتند، موضوع سوخت روستاها مطرح شد و در آن توضیحات کاملی درباره نحوه دریافت و اقداماتی که باید مسئولان شهرستان خوشاب در این رابطه انجام دهند داده شده بود ولی برخی به درستی به وظایف خودشان عمل نکردند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با اظهار اینکه ما وظیفه داریم در مناطقی که خارج از محدوده هستند و گازکشی نشده سوخت مردم را تأمین کنیم به شرطی که مردم در سامانه سدف ثبت نام کنند، گفت: در نقاط گازکشی شده افرادی که منزلشان گازکشی شده و متصل به شبکه نیستند یا گازکشی انجام نشده با تأیید شرکت گاز امکان ارائه سوخت بعد از ثبت نام در سامانه سدف فراهم شده است.

شمسایی با اشاره به فیلم منتشر شده در خبرگزاری مهر، افزود: شهر نوده انقلاب در گذشته دارای دو شعبه نفت بود که یکی از شعبات نفت به دلیل گازکشی شدن منازل شهر غیر فعال شده و در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم، شعبه شرکت تعاونی روستایی این شهر را فعال نگه داشتیم.

وی با اشاره به ثبت نام ۲۵ خانوار از نوده انقلاب در سامانه سدف از جمله فردی که در گزارش مهر از خارج از محدوده بودن منزل خود می‌گوید، گفت: با خرید نفت از طریق مسئول شعبه شرکت تعاونی روستایی، ۱۴ هزار لیتر سهمیه سوخت این منطقه امروز یا فردا برای توزیع بین مردم این شهر ارسال می‌شود.

کد خبر 5067368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha