۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

با محوریت شهرستان‌های گناباد و بینالود؛

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

مشهد ـ مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری گناباد و بینالود خبر داد.

امیر ضیائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود خبر داد و افزود: این جشنواره برای علاقه‌مندان حوزه گردشگری که عکس یا فیلم از این شهرستان‌های استان دارند، برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، معرفی جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود (طرقبه شاندیز)، برگزاری مسابقه عکاسی و کلیپ‌های کوتاه برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی در فصل پاییز را از جمله محورهای این جشنواره دانست.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت‌ در این جشنواره می‌توانند یادداشت‌های کوتاه در خصوص مفاهیم گردشگری به‌صورت عمومی یا اختصاصی را برای دو شهرستان گناباد و بینالود(طرقبه شاندیز) ارسال کنند.

ضیائیان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه خود را تا تاریخ پنج آذرماه سال جاری به شماره فضای مجازی ۰۹۰۲۰۰۷۹۷۵۷ ارسال کنند.

کد خبر 5067394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha