۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵

نماینده دشتستان:

مردم و مسئولان برای کنترل کرونا در دشتستان همراه و همگام باشند

مردم و مسئولان برای کنترل کرونا در دشتستان همراه و همگام باشند

بوشهر - نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان برای کنترل کرونا در دشتستان همراه و همگام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: از همه مدافعان سلامت که با تمام توان و همت خود با ویروس منحوس کرونا مبارزه کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با تقدیر از مردم و اصناف که با همدلی و همکاری صمیمانه به مدافعان سلامت کمک کردند افزود: مدافعان سلامت در این شرایط سخت با همه توان خود در عرصه خدمات‌رسانی به مردم وارد عمل شدند و کار بزرگی کردند.

رضایی تصریح کرد: برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری باید همه مراجع فرهنگی، رسانه‌ها، روحانیون، فعالین اجتماعی و فضاهای مجازی با هم همراه و همگام شوند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعضای شوراهای اسلامی در شهر و روستا و خیرین سلامت در اجرایی شدن این طرح تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی گفت: در این برهه از زمان، مهمترین دغدغه مدیران دولتی باید اجرای به موقع و صحیح طرح مبارزه با کرونا باشد تا با برنامه ریزها و همکاری‌های خود با بخش بهداشت و درمان بتوانند این بیماری را کنترل و آمار فوتی‌ها را کاهش دهند.

کد خبر 5067712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha