۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۹:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تصفیه خانه آب شرب میناب سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

تصفیه خانه آب شرب میناب سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

میناب- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ پروژه تصفیه خانه آب شرب شهرستان میناب به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

مجید سلحشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، با بهره برداری از این تصفیه خانه دیگر مشکل آب شرب و حتی آب کشاورزی در این شهرستان نخواهیم داشت اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پیش بینی شده که تا سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

سلحشور در ادامه افزود: شبکه فاضلاب میناب در سه مدول جهت ۷۳ هزار نفر جمعیت شهر میناب طراحی شده است، که هر کدام از مدول این تصفیه خانه حدود ۷۶۲۰ مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه می‌کند.

وی اضافه کرد: این تصفیه خانه در مجموع سه مدول آن ۲۲۸۶۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز تصفیه خواهد کرد، جهت جمع آوری فاضلاب شهروندان می‌بایست ۳۲۵ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و حدود هشت کیلومتر خط انتقال و سه ایستگاه پمپاژ اجرا گردد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: انشالله در پایان امسال مدول اول آن به بهره برداری می‌رسد، که جهت تکمیل همین مدول اول ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سلحشور تصریح کرد: مدول اول تصفیه خانه با پیشرفت حدود ۸۰ درصدی، که هشت کیلومتر کل خط انتقال مورد نیاز است که ۳۷ کیلومتر شبکه آن فرعی و اصلی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: ضمناً اجرای شبکه فاضلاب محلات شهرک المهدی - فرهنگ شهر - شهرک دانش- و شهرک مخابرات نیز در همین نیمه دوم سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد. و واگذاری انشعاب فاضلاب بزودی با شرایط مناسب جهت محلات شهید عمرانی، نظری، ۳۳ دستگاه، لب رودخانه، قسمتی از مغیری و قسمتی از پاکوه صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 5067913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha