۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱:۲۶

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اردبیل خبر‎داد؛

برگزاری نمازجمعه با رعایت پروتکل‎‎ ها در ۷‎‎ شهرستان استان اردبیل

برگزاری نمازجمعه با رعایت پروتکل‎‎ ها در ۷‎‎ شهرستان استان اردبیل

اردبیل - رئیس شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه به جز شهرستان‎های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال در 7 شهرستان دیگر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر نصیری با بیان اینکه به دلیل وضعیت مشکی و قرمز در برخی مناطق استان اردبیل، نماز جمعه این هفته در تعدادی از شهرستان‌ها و شهرها برگزار نمی‌شود اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی مردم و با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا این هفته در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال و شهرهای لاهرود، رضی، هشتجین و کلور نماز عبادی سیاسی جمعه برپا نمی‌شود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بقیه شهرستان‌ها، مناطق و بخش‌ها وضعیت شیوع کرونا «زرد» گزارش شده است، نماز جمعه این هفته برگزاری خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم استان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری لازم را جهت جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا داشته باشند.

کد خبر 5070168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضافرج.خیاوی DE ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      نماز.جمعه.ایمان.مسلامان.هست.ودر.نماز.جمه.ایستادگی.مسلمانان.میباشد.یک.پارچگی.مسلمانان.در.نماز.جمه.میباشد.ودر.نماز..جمه..ما.تکلیف.دینی.خودمان.هست