۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰

دبیر ستاد کانون های مساجد کردستان:

تعداد کانون های مساجد کردستان تا پایان سال به ۷۰۰ باب می رسد

تعداد کانون های مساجد کردستان تا پایان سال به ۷۰۰ باب می رسد

سنندج- دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده تعداد کانون های مساجد استان تا پایان سال به ۷۰۰ باب خواهد رسید.

کامل گلباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد کانون‌های مستقر در مساجد استان تا پایان سال جاری در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به حدود ۷۰۰ کانون افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان مشغول به فعالیت هستند و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی شاهد افتتاح سه کانون جدید خواهیم بود.

گلباغی اعلام کرد: در این هفته چهار باب کتابخانه شامل کتابخانه هایی در مساجد ناحیه منفصل شهری حسن آباد، روستای کرجو و مسجد حسنی جهان خانم سنندج و مسجد روستای وندرنی از توابع شهرستان کامیاران راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته کتاب در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست برخط کتاب با عنوان بچه‌های مسجد و خودباوری دینی از جمله این برنامه هاست که به صورت آنلاین و با حضور صاحبنظران و اعضای کانون‌های مساجد استان انجام می‌شود.

گلباغی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۳ باب کتابخانه مخزن دار موجود در کانون‌های مساجد استان در سامانه ثبت شدند و در این راستا تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش تعداد کتابخانه ها به تقویت مخازن کتابخانه های موجود کمک کنیم.

کد خبر 5072625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha