۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۱۴

مدیرکل امور روستایی گلستان:

۱۵۱ پروژه عمرانی جدید در روستاهای گلستان اجرا می شود

۱۵۱ پروژه عمرانی جدید در روستاهای گلستان اجرا می شود

گرگان- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۱۵۱ پروژه عمرانی جدید توسط دهیاری ها در روستاهای استان گلستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نصیبی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۱۵۱ پروژه عمرانی جدید توسط دهیاری ها در روستاهای استان گلستان اجرا خواهد شد

وی افزود: بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات موضوع کمک های ماده ۵۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به ۱۵۱ روستای استان گلستان اختصاص یافته است.

نصیبی گفت: پیش بینی می شود در اجرای ۱۵۱ پروژه عمرانی جدید در روستاها، علاوه بر ۵۰ میلیارد ریال کمک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ۷۲ میلیارد ریال از آورده دهیاری ها و مشارکت مردمی هزینه شده و پروژه های کوچک مقیاس و متوسط مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال حداکثر طی چهار ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه های عمرانی شامل بهسازی معابر، تکمیل پارک، جمع آوری و دفع آب های سطحی و غیره خواهد بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین در سال جاری، اعتبارات اجرای پنج پروژه عمرانی مرتبط با زیرساخت های گردشگری در روستاهای گلستان توسط دهیاری ها و همچنین تعمیرات خودروهای حمل پسماند قبل از سال ۹۳ دهیاری ها را با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تقبل کرده که این اعتبارات به همراه آورده دهیاری در زمینه های فوق الذکر هزینه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ۶ مرحله اعتبارات سرانه دهیاری ها به زودی به حساب همه دهیاری های استان واریز می شود.

نصیبی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در روستاهای گلستان توسط دهیاری ها تصریح کرد: دهیاری ها موظفند حداقل ۶۰ درصد بودجه محقق شده خود را صرف اجرای پروژه های عمرانی کنند.

کد خبر 5076329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha