۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۷

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

فراخوان چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

فراخوان چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

اردبیل - در راستای گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه اولین سالگرد شهادت ایشان فراخوان چله گفتمان سازی مکتب قرآنی حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد.

حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، از انتشار فراخوان گفتمان سازی در گرامیداشت اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی در اردبیل خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه اولین سالگرد شهادت ایشان چله گفتمان سازی در اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از دو کتاب به نام‌های «جهاد و شهادت» و «جستاری پیرامون ۱۰ ویژگی شهید قاسم سلیمانی» به عنوان منبع مسابقه کتابخوانی این فراخوان نام برد و افزود: این گفتمان سازی ۴۰ روز قبل از سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و تا سالگرد حاج قاسم یعنی ۱۳ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محورهای این فراخوان اظهار کرد: در این فراخوان شرکت کنندگان و علاقه مندان به تولید آثار با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانند در قالب «دل نوشته ای به سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی» و نیز ارسال مقالات با موضوع دشمن شناسی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام صابر ادامه داد: از دیگر محورهای شرکت در این مسابقه می‌توان به موضوع «خون آورد شهید سردار قاسم سلیمانی در وحدت ایرانیان (توصیف در یک جمله)» و نیز «مسابقه قرائت به روش ترتیل (آیه ۱۹ سوره حدید) با موضوع شهدا و تقدیم به روح شهدای مقاومت برای برادران زیر ۲۰ سال» اشاره کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل راه اندازی صفحات مجازی با موضوع مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز از دیگر بخش‌های شرکت در این فراخوان عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود در زمینه‌های اعلام شده به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آی دی Admiin_telavat@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه سال جاری است، افزود: آثار برگزیده با اهدا هدایایی به رسم یادبود از سوی معاونت ارتباطات و توسعه مشارکت‌ها و اداره روابط عمومی سازمان دارالقرآن تجلیل و تولیدات با نام صاحب اثر در کانال‌ها و سایت سازمان دارالقرآن الکریم منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام صابر برگزاری هزاران ختم قرآن کریم به نیت هدیه به ارواح شهدا و سردار سلیمانی را نیز از بخش‌های دیگر این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم تمام آحاد مردم استان اردبیل و فعالین حوزه معارف قرآن کریم در این طرح معنوی مشارکت کنند.

کد خبر 5085647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha