۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

تکمیل شبکه فاضلاب گرگان به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل شبکه فاضلاب گرگان به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

گرگان- مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: برای تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب گرگان به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد هرمزی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: شبکه جمع آوری فاضلاب گرگان، ۴۴۶ کیلومتر بوده که بیش از ۳۰۰ کیلومتر آن اجرایی شده و کل پروژه ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مدول اول تصفیه خانه راه اندازی شده و ۱۸ هزار مشترک از این شبکه بهره مند هستند.

هرمزی ادامه داد: بعد از یکپارچه سازی آب فاضلاب روستایی و شهری، انفصال های فاضلاب گرگان شناسایی و بخشی از آنها برطرف شده است که اجرای آن بسیار سخت بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان بیان کرد: در تابستان در بلوار غدیر ۸۰۰ متر لوله گذاری با قطر ۸۰۰ داشتیم که به واسطه بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و پرتردد بودن مسیر کار سخت و دشوار بود.

هرمزی بیان کرد: با اتصال این ۸۰۰ متر، فاضلاب رینگ غربی شهر کامل شد و با تکمیل آن پیش بینی می کنیم که پنج هزار انشعاب فاضلاب جدید اضافه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اظهارکرد: خیابان های دخانیات، صیاد شیرازی، میناگل، بلوار الغدیر، کوی ویلا، چاله باغ به این شبکه اضافه می شوند.

وی افزود: کل اعتباری که در سال گذشته برای تکمیل فاضلاب گرگان در نظر گرفته بودند سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که از این میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

هرمزی گفت: تکمیل فاضلاب گرگان ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داشته و مدول دوم باید راه اندازی، مدول اول بازسازی و خطوط جمع آوری کامل شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته پاسخگوی فاضلاب شهر و روستا نیست، اضافه کرد: اعتبارات مصوب برای فاضلاب گلستان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ حدود ۸۷ درصد افزایش داشته است.

طبق گفته وی شهر گرگان مبلغ مصوب فاضلاب گرگان در سال ۹۹ مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون بوده که در بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

کد خبر 5089921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha