۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

فرماندار زاهدان:

منع تردد شبانه در زاهدان ادامه دارد/تداوم تعطیلی نمازهای جمعه

منع تردد شبانه در زاهدان ادامه دارد/تداوم تعطیلی نمازهای جمعه

زاهدان - فرماندار زاهدان گفت: بسیاری از محدودیت های کرونایی از جمله تعطیلی اصناف گروه های ۳ و۴ و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی۴ صبح همچنان در وضعیت نارنجی ادامه دارد.

ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای آذر ماه محدودیت‌های هوشمند کرونایی همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز اجرا شد که خوشبختانه همکاری مردم و بخصوص بازاریان و اصناف باعث شد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از جانب مسئولان حوزه بهداشت و درمان شرایط این شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ پیدا کند.

وی ادامه داد: رعایت و دقت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی همچنان توسط مردم امری ضروری است زیرا با رعایت نکردن موازین بهداشتی امکان دارد دوباره وضعیت زاهدان از نظر میزان ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا به قرمز تبدیل شود.

فرماندار زاهدان افزود: در وضعیت نارنجی هم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی از جمله تعطیلی اصنافی که در گروه‌های ۳ و۴ قرار دارند و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح همچنان ادامه دارد و در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تعطیلی نمازهای جماعت یومیه و جمعه همچنان پا بر جاست.

وی در خصوص وضعیت حضور کارکنان دولت در شرایط نارنجی بیان داشت: در شرایط فعلی کارکنان ستادی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه به صورت دو سوم و مابقی کارکنان ادارات به صورت ۵۰ درصد در محل کار بایستی حضور پیدا کنند.

نخعی بر پرهیز از دورهمی ها و رعایت موازین بهداشتی توسط شهروندان زاهدانی به منظور کاهش آمار مبتلایان به بیماری منحوس کرونا تأکید کرد.

کد خبر 5093020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      عالی