۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برپایی واحدهای سیار اهدا خون در سطح استان تهران

برپایی واحدهای سیار اهدا خون در سطح استان تهران

تهران- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از برپایی واحدهای سیار اهدا خون در سطح این استان به مناسبت ایام ۹ دی و دهه بصیرت و نیز عملیات سپهبد شهید« حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در دهه بصیرت اظهار داشت: برگزاری شب شعر مقاومت ویژه طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران و اقدامات بصیرتی مدرسه «علم و عمل» و نیز ختم قرآن توسط مجموعه‌های قرآنی وابسته به سازمان تبلیغات از جمله این مناسبت‌ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین به طرح «نذر خون» که از ماه محرم آغاز شده اشاره کرد و گفت: طرح نذر خون همچنان و حداقل تا ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و در این ایام شاهد افزایش میزان مشارکت مردم برای اهدا خون بوده‌ایم.

وی از راه اندازی واحد سیار انتقال خون با تمام امکانات و تجهیزات توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان تهران خبر داد و گفت: هر جمعه یکی از ادارت تبلیغات اسلامی با همکاری ائمه جمعه واحد سیار انتقال خون را در یکی از شهرستان‌ها برپا می‌کنند.

سهرابی همچنین از تداوم عملیات کمک رسانی و مواسات و کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دو مسابقه کتابخوانی نیز با موضوعات تبیین و بررسی ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه بصیرت و از ۳ الی ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت به مناسبت ایام ۹ دی ماه و دهه بصیرت نیز در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران قرار دارد.

کد خبر 5098209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha