۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

مدیرکل زندان های استان زنجان:

۲هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان در زنجان توزیع شد

۲هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان در زنجان توزیع شد

زنجان-مدیرکل زندان های استان زنجان،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان درزنجان توزیع شده است.

محمد جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیماری کرونا خانواده‌های زندانیان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، گفت: دراین میان از زمان آغاز بیماری تاکنون دو هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: همزمان با شب یلدا هم ۳۱۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی ۳۸۰ هزار تومان دربین خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان، گفت: طی هشت ماه امسال ورود به زندان‌های استان زنجان کاهش یافته و امیدواریم تاپایان سال کاهش محسوسی داشته باشد.

جوادی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان برای زندان‌ها انجام می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از زندانیان در استان زنجان توانستند گواهی و مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به منظور اصلاح پس از آزادی زندانیان، مراقبت پس از خروج آنها و ایجاد شغل برای زندانیان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به آنها ارائه می‌‎دهد، تاکید کرد: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خدمات آموزشی در بیش از ۱۰ رشته فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان، بر لزوم ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در جوار زندان تاکید کرد و گفت: کسب مهارت برای زندانیان باعث می‌شود که دیگر به سمت کارهای خلاف نروند و در جامعه استقلال داشته باشند.

کد خبر 5101179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha