۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶

استاندار بوشهر:

کمبود پرستار در استان بوشهر/ زیرساخت‌های درمانی توسعه می‌یابد

کمبود پرستار در استان بوشهر/ زیرساخت‌های درمانی توسعه می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار رفع مشکل کمبود نیروی پرستاری در استان شد و گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با اعضا هیئت رئیسه نظام پرستاری استان بوشهر اظهار داشت: کادر درمان و پرستاران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با جانفشانی و ایثار در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در مقابله با کرونا تصریح کرد: در حالی که در حوزه پرستاری شاهد کمبود نیرو بودیم ولی پرستاران با شیفت‌های سنگین پای سلامت مردم ایستادند و جان هم‌نوعان را نجات دادند.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی از مشکلات پرستاران از جمله کمبودها در زمینه پرداخت اضافه کار و کارانه ادامه داد: دولت تلاش ویژه‌ای را برای رعایت عدالت در حق پرستاران و احکام حقوقی و فوق العاده‌های آنها داشته است.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان اشاره کرد و افزود: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی هسته‌ای بوشهر در آستانه افتتاح است که تکمیل آن کمک بسیار خوبی برای بخش درمان استان است.

گراوند با اشاره به اجرای عملیات اجرایی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تصریح کرد: احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر نیز از دیگر طرح‌های حوزه درمان استان است.

وی ادامه داد: با اجرا و تکمیل این طرح‌ها نیازها به پرستار در استان افزایش می‌یابد و با توجه به کمبود نیروی پرستاری در استان باید راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

کد خبر 5101231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرستار IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      0 0
      من پرستار بیکار هستم -نه پرستار نیست خالو شما نمیخواین بگیرین