۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳

فرمانده مرزبانی بوشهر:

محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق در آب‌های بوشهر توقیف شد

محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق در آب‌های بوشهر توقیف شد

بوشهر - فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور حامل ۴۰۰ دستگاه تلفن همراه و ۳۸۰ عدد لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق در آب‌های بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور مقابله با قاچاق صورت گرفته است و شاهد کشفیات مهمی در آب‌های استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: در این راستا مقابله با قاچاق به صورت جدی در دستور کار مجموعه مرزبانی استان بوشهر است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در سالی که مزین به نام جهش تولید است باید در همه زمینه‌ها از تولید حمایت شود و یکی از مهمترین راه‌ها جلوگیری از واردات قاچاق به کشور است.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی ادامه داد: دریابانان بندر بوشهر در یک عملیات، موفق به توقیف شناور باری و کشف کالای قاچاق از آن شدند.

وی با اشاره به کشف ۴۰۰ دستگاه تلفن همراه و ۳۸۰ عدد لوازم جانبی تلفن همراه تصریح کرد: در این عملیات یک فروند شناور توقیف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان، چهار میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: روز گذشته نیز دو شناور باری در آب‌های استان متوقف شد در مجموع ۱۵۷ میلیارد ریال کالا قاچاق از آنها کشف شد.

کد خبر 5101909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha