۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۵

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان

 برگزاری نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان

تبریز- مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت: همزمان با صدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شفیعی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت مجاهد نستوه و عالم مبارز، شیخ محمد خیابانی؛ نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نشست ششم دی ماه به همت خانه مطبوعات استان و ستاد همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شفیعی با بیان این‌که «نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان» با سخنرانی و حضور اساتید و پژوهشگران برجسته تاریخ معاصر و مطبوعات کشور همراه خواهد بود، گفت: قرار است این نشست در آدرس‌های اینستاگرامی Azarshnews@ و @shahidkhiyabani به صورت زنده برای عموم علاقه‌مندان پخش شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی افزود: دکتر سیروس برادران شکوهی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز، دکتر عباس قدیمی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز و محمد عزیزی راد پژوهشگر تاریخ مطبوعات آذربایجان در این نشست تخصصی به طرح موضوع خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که آذربایجان و تبریز مهد پرورش علمای مبارز و فعالان برجسته مطبوعاتی در طول تاریخ بوده است، اظهار داشت: نگاهی به تاریخ آذربایجان نشان می‌دهد که این خطه زرخیز از ایران اسلامی همواره نقش محوری و اصلی در جریان‌های مختلف سیاسی، مطبوعاتی، فرهنگی، دینی و اقصادی داشته است.

کد خبر 5103366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha