۶ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۹

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک:

تأسیسات برق، آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نوسازی شد

تأسیسات برق، آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نوسازی شد

اندیمشک- سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به حفاری در عمق چهار متری زمین، گفت: تأسیسات برق، آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نوسازی شد.

کریم ملک خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رفع شکستگی لوله‌های شبکه توزیع آب شهر اندیمشک با محوریت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته آغاز شده است.

وی افزود: با اجرای این عملیات تمام شکستگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک در مناطق مختلف از جمله کوی قائم، کوی لور، کوی رسالت، کوی بهارستان، کوی شهدا و دیگر مناطق شهری با تلاش کارکنان بهره‌برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع می‌شود.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: همچنین با هدف توسعه خدمات حوزه آبفا عملیات برق‌کشی کامل تأسیسات آب‌رسانی شهرک بنوار ناظر شهر اندیمشک انجام شد.

اصلاح شبکه شهر چمگلک

وی بیان کرد: با اجرای برق‌کشی، تأسیسات شهرک بنوار ناظر شبکه برق‌رسانی تأسیسات آب‌رسانی این منطقه در وضعیت پایداری مناسب و مطابق با نیازهای مجموعه قرار گرفت.

ملک خدایی با اشاره به انجام عملیات اصلاح شبکه آب شهر چمگلک، تصریح کرد: این طرح نیز در خیابان‌های منتهی به شهید کلولی در دو منطقه و با هدف افزایش فشار آب در مناطق بالا دست که با مشکل افت فشار مواجه بودند، به اجرا رسیده است.

پایداری شبکه آب شهر آزادی

وی به خروج مخزن هوایی شماره یک شهر آزادی اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت فشار آب در شهر آزادی و رفع مشکل افت فشار آب در این منطقه بود که با اجرای آن پایداری شبکه توزیع آب در شهر آزادی افزایش یافت.

ملک خدایی همچنین به انجام عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخزن آب امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک اشاره کرد و افزود: این طرح نیز مطابق با آخرین استاندارهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و رعایت نکات بهداشتی به اجرا رسیده است.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در ادامه بیان کرد: همچنین در روزهای گذشته عملیات تعمیر اساسی (اورهال) سالیانه تجهیزات برق طرح جامع آب‌رسانی شهر اندیمشک با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آبفا اندیمشک به انجام رسیده است.

وی به انجام عملیات رفع شکستگی شبکه توزیع آب اندیمشک در عمق چهار متری زمین اشاره کرد و گفت: این عملیات با هدف رفع شکستگی خط لوله آزبست ۱۵۰ و در جاده انقلاب روبه‌روی ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهر اندیمشک به اجرا رسیده است.

اجرای مصوبات ستاد کرونا

ملک خدایی با بیان اینکه این عملیات با تلاش کارکنان بهره‌برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک و در کم‌ترین زمان ممکن به انجام رسید، عنوان کرد: پیش از این نیز عملیات تعمیر شبکه توزیع آب ۱۵۰ خیابان شهید منتظری کوی لور شهر اندیمشک در سه نقطه تعمیر شد.

وی در ادامه به لزوم اهمیت رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری و انتقال نیافتن ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تمام امکانات خود را برای رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا شهر اندیمشک و دستورالعمل‌های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بسیج کرده است.

سرپرست منطقه آب و فاضلاب اندیمشک با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی است، اظهار کرد: شهروندان برای اطلاع از وضعیت و همچنین پرداخت قبوض خود از طریق درگاه https://pay.abfakhz.ir/Default.aspx اقدام کنند.

کد خبر 5104495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha