۸ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵

قائم مقام کمیته امداد مازندران:

۱۲۰۰ مسکن مددجویان در مازندران احداث می شود

 ۱۲۰۰ مسکن مددجویان در مازندران احداث می شود

ساری- قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ مسکن ویژه مددجویان در استان احداث می شود، گفت: تاکنون پروانه ساخت ۸۰۰ مسکن صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم رنجیر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در مورد عملکرد این نهاد در فصل زمستان برای مددجویان تحت حمایت گفت: در شش ماهه دوم سال برای مددجویانی که در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای ساکن هستند، ۲۹۰ دستگاه آبگرمکن و ۲۷۰ دستگاه بخاری گازسوز خریداری شده است.

قائم مقام کمیته امداد مازندران اظهارداشت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، در قائمشهر ۲۵۰ سبد کالا، ۱۵ دستگاه آبگرمکن و ۲۳ دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: از تعداد دو هزار واحد مسکنی که در حال احداث است، ۱۲۰۰و احد آن برای مددجویان تحت حمایت ساخته می‌شود و تاکنون پروانه ساخت ۸۰۰ واحد مسکن صادر شد و طی تفاهمنامه ای که با بسیج سازندگی ساخت و ساز این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

رنجبر بیان داشت: تعدادی از این ۸۰۰ مددجویی که پروانه ساخت دریافت کردند به بانک معرفی شدند و تعدادی دیگر نیز در شرف معرفی به بانک بوده و ۴۰۰و احد نیز در فرایند دریافت پروانه ساختمان هستند.

وی گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از بنیاد مسکن و ۲۰ متومان بلاعوض کمیته امداد پرداخت می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد: احداث ۲۵۰و احد حمام و ۲۵۰و احد سرویس بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: لوله کشی گاز ۱۳۰۰و احد مسکن مددجویی نیز در دستور کار قرار دارد که ۵۰ درصد هزینه آن از سوی استانداری و ۵۰ درصد دیگر نیز از سوی یکی از خیران به حساب کمیته امداد واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و بسیج شهرستان‌ها، بیش از ۲۰۰ هزار سبد کالا تاکنون در سال جاری بین نیازمندان توزیع شد وتا پایان سال ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.

کد خبر 5106843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha