۸ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه به بهره‌برداری می‌رسد

یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه به بهره‌برداری می‌رسد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه یک واحد پرورش شترمرغ سرخه در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد در حال ساخت پرورش شترمرغ (مولد و پرواری) در منطقه صفائیه شهرستان سرخه اظهار داشت: این واحد پرورش شترمرغ به‌زودی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که درمجموع ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار می‌شوند، افزود: برای رفع مشکل جاده دسترسی و گازرسانی به واحد پرورش شترمرغ در منطقه صفائیه سرخه با تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوط پیگیری‌های لازم با تأمین منابع موردنیاز انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه نگاه واحدهای تولیدی و صنعتی در حال ساخت استان توسعه‌ای و صادرات محور و مبتنی بر تحقق شعار سال باشد، خاطرنشان کرد: طرح‌های اقتصادی ارزنده‌ای در استان سمنان برای تحقق شعار سال و رونق کسب‌وکار در حال انجام است و دولت نسبت به تکمیل این طرح‌ها دغدغه دارد.

شریفی نژاد بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان مسئول هستند، گفت: باید تنها دغدغه تولیدکنندگان، توجه به کیفیت در تولید، صادرات و بازار فروش محصولات باشد و نباید فعالان اقتصادی را به مسائل حاشیه‌ای مشغول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدسی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در سفر کوتاه خود به استان سمنان از یک واحد در حال ساخت پرورش شترمرغ (مولد و پرواری) در منطقه صفائیه و یک واحد در حال ساخت زنجیره گوسفند داشتی پربازده در شهرستان سرخه بازدید کرد.

کد خبر 5107087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha