۹ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد:

آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز گلستان

آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز  گلستان

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز گلستان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین طلوعیان اظهار کرد: مطابق مکاتبه مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای فرآیند خود اظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز که پیش از این در سامانه بهین‌یاب راه‌اندازی شده بود، درگاه پرداخت الکترونیکی حقوق و عوارض دولتی دستگاه‌ها از ساخت پنجم دیماه عملیاتی شده است.

وی افزود: در حال حاضر پرداخت‌های متقاضیان با موفقیت در حال انجام است و پس از پرداخت، گواهی پرداخت حقوق و عوارض دولتی با شماره شناسه یکتا برای هر یک از متقاضیان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه، باتوجه به بند ۲۱ دستورالعمل خود اظهاری دستگاه‌های قاچاق امکان استعلام سیستمی این گواهی برای ‌سازمان تعزیرات حکومتی و سایر ذینفعان فراهم شده و اصالت گواهی صادره از طریق زبانه استعلام گواهی در صفحه اصلی سامانه بهین‌یاب قابل ارزیابی و صحه‌گذاری ‌است.

به گفته طلوعیان پنج بهمن ماه پایان فرصت ثبت نام متقاضیان، پرداخت حقوق و عوارض دولتی، دریافت مجوز فعالیت از وزارت متبوع و یا اعلام فهرست مراکز دارای جواز تأسیس استخراج رمز ارز برای متقاضیانی‌که قصد واگذاری دستگاه‌ها را دارند، است.

کد خبر 5107550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha