۹ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان خبر داد:

ثبت‌نام غیرمستقیم ۲۲۰ هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت

ثبت‌نام غیرمستقیم ۲۲۰ هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت

سمنان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به ثبت‌نام غیرمستقیم ۲۲۰ هزار نفر در استان برای سهام عدالت گفت: ارزش سرمایه این افراد سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیلی خواه عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت استان (متقاضیان سهامداری به روش غیرمستقیم) در محل اداره کل دارایی استان سمنان ضمن بیان اینکه با دریافت کد بورسی سهامداران عدالت می‌توانند در مجامع شرکت‌های بورسی حضور یافته و در تعیین و انتخاب هیئت‌مدیره و تصمیمات اثرگذار باشند، اظهار داشت: درمجموع ۳۹۲ هزار نفر در استان دارای سهام عدالت هستند.

وی بابیان اینکه ۲۲۰ هزار نفر از این افراد روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، تصریح کرد: سرمایه این افراد اکنون به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۷۲ هزار نفر از هم استانی‌ها روش مستقیم را در ثبت‌نام سهام عدالت انتخاب کردند، گفت: سرمایه سهام‌داران به رو غیرمستقیم تحول عظیمی را در پیشبرد برنامه‌های و پروژه‌های اقتصادی استان ایجاد می‌کند.

خلیلی خواه با اشاره به‌ضرورت رعایت قوانین برای برگزاری مجمع الکترونیکی تصریح کرد: برای برگزاری این مجمع باید حدنصاب ثبت‌نام ۵۰ درصدی محقق شود تا بتوانیم مجمع الکترونیکی سهام‌داران را برگزار کنیم.

وی گفت: ۱۲۰ هزار نفر در جامعه روستاییان و عشایر استان هستند که با ساماندهی و ثبت‌نام این افراد به‌زودی حدنصاب ۵۰ درصد محقق و مجمع الکترونیکی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5108125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha