۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸

فرماندار فومن:

فومن در وضعیت زرد کرونایی/ دستور العمل ها رعایت شود

فومن در وضعیت زرد کرونایی/ دستور العمل ها رعایت شود

فومن- فرماندار فومن با اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان از نارنجی به زرد، گفت: دستور العمل های باید همچنان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا فومن با اشاره به اینکه رسانه با انتقادات به پیشرفت شهرستان کمک می‌کنند، گفت: از فعالان رسانه‌ای درخواست می‌شود با مطالبه گری از مدیران به عنوان بازوی مدیریتی مسئولان اجرایی در فومن عمل کنند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه در زمان شیوع کرونا با تلاش‌های مجموعه درمانی و کمک سایر دستگاه‌ها به شهروندان خدمات رسانی شد، افزود: طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در شناسایی مبتلایان جدید به کرونا کمک شایان توجه‌ای کرده است.

وی خواستار استمرار بازرسی از واحدهای مختلف در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان فومن شد و گفت: در صورت عدم رعایت اصناف برخورد قانونی در دستور کار قرار گیرد.

محسنی با اشاره به تغییر وضعیت فومن از نارنجی به زرد، اظهار کرد: باز یا بسته بودن واحدهای صنفی منوط به ستاد ملی کرونا کشور است که دستورالعمل‌ها ابلاغ می‌شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه محدودیت‌های موجود در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود، تصریح کرد: از محدودیت‌های شکل گرفته و آسیب‌ها به مشاغل مختلف نگرانیم اما اولویت حفظ سلامت عمومی است.

محسنی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، گفت: به شهرداران ابلاغ شده است تولید محتوای لازم و نظارت لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای محلی توسط شهروندان در اولویت کاری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در تولید و توزیع مواد بهداشتی به ویژه ماسک مشکلی در شهرستان فومن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: منع تردد شبانه خودروها در ساعات مشخصی از شب نیز ادامه دارد.

فرماندار فومن در خصوص برگزاری مراسم مذهبی ایام پیش رو دهه فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برگزاری تجمعات در همه شهرهای قرمز، زرد و نارنجی امکان پذیر نیست.

وی خواستار برگزاری مراسم معنوی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا شد و افزود: از گروه‌های مرجع، صاحبان رسانه درخواست می‌شود جهت اجرای هرچه بهتر پروتکل‌ها تولید محتوا انجام گیرد.

کد خبر 5109671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha