۱۲ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۳۲

در بیانیه ای تاکید شد

شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است

 شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است

ساری- جامعه اسلامی فرهنگیان با تسلیت درپی فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دل ها زنده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، آمده است: سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود.

در این بیانیه با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم او شهید ابو مهدی المهندس آورده شده است، واقعه بزرگی که دل مردم ایران و همه دوستداران مقاومت در سراسر جهان را به درد آورد، خبری که برخلاف نگاه شوم استکبار جهانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دل‌ها زنده کرد.

در ادامه تصریح شده است: شهادت سردار دل‌ها از چنان اهمیتی برخوردار شد که مقام معظم رهبری او را "قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی" نامیدند، به راستی برای چهره نازنینی که از این همه لطف الهی بهره‌مند شده چه پاداشی سزاوار تر از شهادت است و چه زیبا فرمودند رهبر فرزانه انقلاب که" شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه او در همه این سالیان بود".

همچنین در این بیانیه تاکید شده است تشییع عظیم و میلیونی ملت بزرگ ایران و عراق پاسخ کوبنده و روشنی به این اقدام بی شرمانه آمریکا بود وهمه تلاش‌های استکبار جهانی بر آن بود که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، آن چهره محبوب دوستداران مقاومت در منطقه و سراسر جهان را از میان بردارد اما به وضوح دید که شهادت وی دل‌های در گرو مقاومت را متأثر ساخت و اینک نیز از خون خواهان او به شمار می‌روند.

جامعه اسلامی فرهنگیان ایران با تاسی از فرامین ولی امر مسلمین جهان و پا به پای ملت شریف ایران اسلامی سالروز عروج ملکوتی سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس را پاس می‌دارد و در راه آن شهید بزرگ به حرکت خود ادامه داده و تا گرفتن انتقام سخت از آمران و قاتلان او از پای نخواهد نشست.

کد خبر 5110238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha