۱۳ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۵۱

در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد؛

ضرورت ساخت بیمارستان تخصصی در شهر قنوات

ضرورت ساخت بیمارستان تخصصی در شهر قنوات

قم- در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با امام جمعه و شهردار و رئیس شورای شهر قنوات بر ضرورت شبانه روزی شدن فعالیت درمانگاه الزهرا (س) و ساخت یک بیمارستان تخصصی در این شهر تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر عصر شنبه در دیدار با امام جمعه و شهردار قنوات ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات بهداشتی و درمانی بخش افزود: در اسرع وقت جهت بررسی موضوعات بهداشتی و درمانی در شهر قنوات حضور می‌یابیم و از نزدیک این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: تمرکز و ارائه خدمات به شهرهای اطراف استان با توجه به سر ریز جمعیتی استان قم به این شهرها امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه سر ریز جمعیتی به شهرهای دیگر استان قم نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله تجهیز امکانات پزشکی و خدمات درمانی است گفت: آمار مرگ و میر استان قم در زمینه کرونا به صفر رسیده است و در برخی روزها یک و یا ۲ نفر مرگ و میر وجود دارد و در ۳۱ استان کشور از جهت کرونا قم رتبه ۲۷ ام را داراست.

همچنین در این دیدار از سوی امام جمعه و شهردار و رئیس شورای شهر قنوات بر ضرورت شبانه روزی شدن فعالیت درمانگاه الزهرا (س) و ساخت یک بیمارستان تخصصی در این شهر تاکید شد.

کد خبر 5111266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha