۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز سردار سلیمانی را بهترین الگو برای کارگزاران نظام جهت خدمت به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان رستمیان صبح یکشنبه در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس گفت: سردار سلیمانی مردی مجاهد و خدمتگزار بود که با اخلاص، ایمان و ولایت‌پذیری خود همواره حامی نظام و انقلاب و خدمتگزاری بی‌ریا برای مردم بود. مزد این اخلاص و مجاهدت شهادت بود که خداوند او را به آرزوی دیرینه‌اش رساند.

وی افزود: شخصیت و رفتار سردار سلیمانی درس اخلاص، ولایت‌پذیری، جهاد درراه خدا، خدمتگزاری، ایمان و مجاهدت برای تمام مردم است او فردی بود که برای غیر خدا کار نکرد و هدفی جز سربلندی انقلاب و آسایش مردم نداشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه سردار سلیمانی در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع و نترس بود گفت: سردار سلیمانی باروحیه جهادی و تفکر انقلابی خود در مبارزه با دشمنان شجاع و لرزه بر دل دشمنان می‌افکند و درراه خدمت به مردم با تواضع همچون پدر و برادری مهربان برای مردم بود.

رستمیان سردار سلیمانی را بهترین الگو برای کارگزاران نظام جهت خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: در مکتب شهید سلیمانی اخلاص در عمل به معنای واقعی موج می‌زند و این برای خادمین شهدا یک درس بزرگ است، خدمتگزاری به مردم به‌ویژه ایثارگران توفیقی عظیم است که نصیب ما شده است، اگر بتوانیم از این فرصت بهره معنوی لازم را ببریم و با اخلاص برای رضای خدا در راستای رضایتمندی ایثارگران کارکنیم قطعاً در مسیر عاقبت به خیری قدم خواهیم گذاشت. ما به‌عنوان متولی ایثارگران باید مصمم باشیم تا با خدمت بیشتر و جلب رضایت این عزیزان راه عزتمند شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم.

وی افزود: تکیه به خداوند و اخلاص در عمل در کنار تلاش و کوشش در همه حال باید رأس تمامی امورات باشد تا نتیجه خدمت ما به ایثارگران رضایتمندی این عزیزان و درنهایت رضایت خداوند باشد. اگر امروز در مسیر خدمت خود به ایثارگران به بهانه‌های مختلف کوتاهی کنیم در آخرت شرمنده خواهیم بود لذا تا فرصت داریم باید با تمام توان با گوش جان شنوای مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران باشیم و تا جای ممکن مشکلات این عزیزان را حل کنیم حتی با یک مشاوره خوب.

تشکیل کمیته ایثارگران دهه فجر

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در بخش دیگر به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر مظهر مقاومت تاریخی ملتی قهرمان در برابر ظلم و استکبار است که با رهبری امام راحل (ره) و ایثارگری و مجاهدت مردم کشور به بار نشست و امروز تبدیل به یک الگو برای تمام ملت منطقه شده است.

رستمیان گفت: ایثارگران اصلی‌ترین رکن انقلاب هستند، لذا کمیته ایثارگران دهه فجر نقش مهمی در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خواهد داشت. بزرگداشت دهه فجر یعنی بزرگداشت ارزشهای انقلاب، ارزش‌هایی که برایان خون هزاران شهید ریخته شده است.

وی اظهار داشت: مجموعه معاونت فرهنگی با پیگیر تشکیل جلسات کمیته ایثارگران دهه فجر باشد تا بتوانیم برنامه‌هایی درشان انقلاب و ایثارگران با شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار کنیم.

لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق برنامه‌های سال ۹۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق برنامه‌های سال ۹۹ اشاره کرد و تصریح کرد: معاونت‌ها با برگزاری جلسات تخصصی و نظارت‌های ستادی از مناطق و شهرستان‌ها علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و قوت بنیاد، برنامه‌های باقی مانده تا پایان سال جاری را جمع بندی و با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق چشم‌انداز و اهداف سال ۱۴۰۰ را نیز ترسیم کنند تا با انگیزه و تلاش بهتر آماده خدمت رسانی به ایثارگران در سال جدید باشیم.

وی افزود: برگزاری مستمر جلسات، ارزشیابی مستمر از عملکرد واحدهای تخصصی و برنامه‌ریزیهای هدفمند حرکتی مؤثر و روبه جلو در روند خدمت رسانی به ایثارگران است. هدف ما باید توسعه خدمت به ایثارگران باشد و لازمه این مهم خلاقیت و نوآوری است، نباید اجازه دهیم دچار روزمرگی شویم.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در پایان تاکید کرد: برنامه‌های سال ۱۴۰۰ باید منطبق بر خلاقیت و نوآوری برنامه‌ریزی و اجرا گردد و محدود به چارت اجرایی نباشد. باید تلاش کنیم تا در برنامه‌های مختلف شاهد تنوع، نوآوری و خلاقیت باشیم و در نهایت این خدمات سبب رضایتمندی ایثارگران شود.

کد خبر 5112807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha