۱۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۵

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

عنابی‌پوشان مشهدی به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستند

عنابی‌پوشان مشهدی به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستند

مشهد - تیم شهرخودرو در حالی ظهر امروز به مصاف سایپا می رود که بعد از چندین هفته، به دنبال کسب سه امتیاز و برد در این بازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شاگردان سید مهدی رحمتی میزبان تیم سایپا تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خواهند بود و باید منتظر ماند و دید که آیا عنابی پوشان مشهدی بعد از چندین هفته می‌توانند رنگ پیروزی را ببینند یا خیر؟

دو تیم امروز با قضاوت علی بای از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند و در صورت پیروزی هر کدام می‌توانند جایگاه خود را در جدول بهبود یابند.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی بدون گل رضایت داد باید به مصاف شاگردان پورموسوی بروند که آنها هم در هفته گذشته طعم تساوی مقابل صنعت نفت آبادان را چشیده‌اند و بازی امروز برای هر دو تیم مهم است.

در شش دیدار گذشته دو تیم، سه بار شهرخودرو مشهد پیروز شده، ۲ بار بازی به تساوی کشیده شده و تنها سایپا یک پیروزی را در کارنامه خود در دیدار با شهرخودرو در شش بازی گذشته به ثبت رسانده است.

در ۹ بازی قبلی تیم فوتبال سایپا بیشترین تساوی را با هفت تساوی کسب کرده است و تنها یک پیروزی مقابل نساجی در هفته سوم با نتیجه یک بر صفر به دست آورده است و در هفته ششم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده و در جایگاه یازدهم قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل شهرخودرو می‌تواند حتی تا رتبه ششم بالا بیاید.

در آن سو شاگردان رحمتی از ۹ بازی گذشته خود ۲ برد، سه مساوی و ۴ باخت را در کارنامه خود تا به اینجا ثبت کرده‌اند که با ۹ امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفته است و در صورت پیروزی مقابل سایپا می‌تواند تا رتبه هشتم لیگ بالا بیاید و وضعیت خود را بهتر کند.

تیم‌های شهرخودر و سایپا برای بازی امروز هیچ محروم و مصدومی ندارند و با تمام توان می آیند تا سه امتیاز امروز را از آن خود کنند.

کد خبر 5113288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha