۱۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۳۴

فرماندار زاهدان خبر داد:

ساعت کار واحدهای نانوایی شهر زاهدان باز تعریف می شود

ساعت کار واحدهای نانوایی شهر زاهدان باز تعریف می شود

زاهدان - فرماندار زاهدان گفت: ساعت کار واحدهای نانوایی این شهر براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه آرد و نان و بر اساس ظرفیت منطقه و همچنین میزان سهمیه آرد باز تعریف و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر مهدی نخعی صبح امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت عرضه نان و اعتراض شهروندان گرامی در این خصوص جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان تا حصول نتیجه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین از امروز با حضور تیم‌های مشترکی از بازرسان فرمانداری، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، اداره کل غله، اتحادیه نانوایی‌ها و تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها تشدید و با هرگونه عرضه آرد ونان خارج از شبکه و یا دیگر تخلفات به صورت جدی برخورد می‌شود.

فرماندار زاهدان در خصوص ساعت کار واحدهای خبازی در شهر زاهدان نیز تصریح کرد: ساعت شروع و پایان کار هر واحد نانوایی براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه بر اساس ظرفیت منطقه و میزان سهمیه آرد اختصاص یافته باز تعریف و اجرا می‌شود و نانوایی‌ها نیز موظف به رعایت و نصب تابلو اعلام ساعت کاری هستند.

وی تصریح کرد: از کلیه شهروندان خواهشمندیم به منظور یاری رساندن به تیم‌های نظارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های سطح شهر، موارد را به تلفن ۱۲۴ واحد شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

کد خبر 5113417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha