۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۴۱

امروز دوشنبه؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در دفتر خبرگزاری مهر حضور یافت

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در دفتر خبرگزاری مهر حضور یافت

خرم‌آباد- حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از دفتر خبرگزاری مهر در این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه حجت الاسلام لونی مدرس حوزه علمیه قم و جمعی از روحانیون برجسته استان، در دفتر خبرگزاری مهر در لرستان حضور یافتند.

حجت الاسلام شاهرخی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری مهر با خبرنگاران خبرگزاری مهر پیرامون مسائل حوزه رسانه گفتگو کرد.

انتشار حقایق و اطلاع رسانی در ایجاد پشتوانه برای نظام اسلامی مؤثر است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه شما خبرنگاران تلاش قابل تقدیری انجام می‌دهید، خداوند از شما قبول کند؛ اظهار داشت: انتشار حقایق و اطلاع رسانی دقیق در ایجاد پشتوانه برای نظام اسلامی و ارتقای فرهنگی، رشد و توسعه و تعلیم و تربیت مؤثر است.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی با بیان اینکه به فرمایش حضرت امام (ره) فتح الفتوح نظام اسلامی این بوده که انسان‌هایی بسازد که از جهت تعلیم و تربیت الگو باشد، الگوی انسان با ایمان و صالح باشد، تصریح کرد: در سایه این امر باید کارآمدی نظام اسلامی هم معرفی شود.

هر جا اتفاق خوبی رخ داده است و به امر پسندیده‌ای منجر شده که نفع عامه داشته است خبرگزاری‌ها در آن دخیل بوده‌اند

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی‌ها و خبرهایی که منتشر می‌شود در نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی باید مؤثر باشد، افزود: هر جا اتفاق خوبی رخ داده است و به امر پسندیده‌ای منجر شده که نفع عامه داشته است خبرگزاری‌ها در آن دخیل بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: به هرجا رسیده‌ایم که کار مفیدی برای مردم انجام شده ابتدا خبرنگاران رفته‌اند خلأ را دیده‌اند، اطلاع رسانی کرده‌اند و منصفانه حرف زده‌اند و باعث شده مدیران و مسئولان عالی رتبه در سطح کلان و استان نسبت به آن مسئله حساس شوند.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: هر جا هم یک عقب ماندگی است و یا به نقطه مطلوب نائل نشده‌ایم، به یک شکلی خبرنگاران می توانسته‌اند در آن موضوع نقش آفرینی داشته باشند تا مسئله برطرف شود.

تلاشی که خبرنگاران انجام می‌دهند باید کارآمدی نظام اسلامی را نشان دهد

وی با بیان اینکه کار شما خبرنگاران حساس است، خداوند ان شاالله تلاش‌های شما را جزو عبادات شما قرار دهد؛ تصریح کرد: تلاشی که شما انجام می‌دهید باید کارآمدی نظام اسلامی را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در تاکید این مسئله می‌فرماید ارزش مرجعیت در این است که در خدمت انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 5113879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha