۱۵ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱

فرماندار رفسنجان:

رفسنجان ۱۵۷ شهید دانش آموز دارد

رفسنجان ۱۵۷ شهید دانش آموز دارد

رفسنجان - فرماندار رفسنجان با اشاره به تقدیم بیش از ۹۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان رفسنجان گفت: از این تعداد ۱۵۷ نفر شهید دانش آموز بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی عصر دوشنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمان به میزبانی رفسنجان اظهار داشت: خوشحالیم با همه محدودیت‌های کرونایی، شاهد برگزاری این یادواره هستیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه افتخار داریم شهید ارسلان اولین شاعر شهید کشور از آموزگاران شهرستان رفسنجان بودند، افزود: اگر این شهدای عزیز مجاهدانه در جبهه‌ها حضور نمی‌یافتند، دست جنایتکار دشمن آنچه که در ابتدای شروع جنگ و در خرمشهر مظلوم اتفاق افتاد را برای ما در درون شهرهایمان رقم می‌زد.

وی گفت: در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سن و سال به کناری رفت و همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان به فرمان امام (ره) علیه دشمن جنگیدند و اجازه ندادند قطعه‌ای از ایران جدا شود.

فصیحی هرندی با اشاره به تقدیم بیش از ۹۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان رفسنجان، افزود: از این تعداد، ۱۵۷ نفر شهید دانش آموز بوده اند.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: اگر بخواهیم امروزه در سنگر مبارزه با استکبار و ظلم و ستم به درستی کار کنیم و آنگونه در مقابل دشمنان بایستیم که موازنه قدرت به عنوان اهرمی بازدارنده در اختیار ملت قرار گیرد و تقویت شود باید در عرصه‌های علم و تکنولوژی به مرزهای دانش دست یابیم و این کار با همت و تلاش دانش آموزان دست یافتنی است.

کد خبر 5114240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha