۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

سالاری در تذکری مطرح کرد:

بی توجهی مسئولان دولتی به تامین سرانه‌های خدماتی مسکن مهر

بی توجهی مسئولان دولتی به تامین سرانه‌های خدماتی مسکن مهر

عضو شورای شهر تهران نسبت به بی توجهی مسئولان به تامین سرانه‌های خدماتی در مسکن مهر شهرک پاسداران منطقه ۲۱ تذکر داد و خواستار رفع این معضل با تشکیل جلسه‌ای بین مدیریت شهری و مسئولان دولتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری از نبود هیچ نوع سرانه خدماتی در شهرک پاسداران منطقه ۲۱ انتقاد کرد و گفت: هفته گذشته به همراه شهردار منطقه ۲۱ و مسئولین مربوطه بازدیدی از شهرک پاسداران داشتیم. این شهرک با ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای سیاست مسکن مهر ساخته شده است و اکنون حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت در آنجا ساکن هستند.

سالاری ادامه داد: متاسفانه هیچ‌گونه سرانه آموزشی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی به جز یک مسجد در این شهرک وجود ندارد و تمام دانش آموزان این شهرک که با تهران نیز فاصله دارد، مجبورند برای تحصیل به محدوده‌ها و محلات مجاور بروند.

وی تصریح کرد: جالب اینجاست که اخیراً ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در آنجا شروع شده، بدون اینکه کم‌ترین توجهی به تامین سرانه‌های خدماتی شود و این یعنی ساکن شدن حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵۰۰ واحد مسکونی، بدون مدرسه و سایر سرانه‌های خدماتی، لذا تذکر من به مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در تامین سرانه‌های خدماتی بخصوص وزارت راه و شهرسازی، سازمان زمین شهری، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها و نهادهایی که به صورت مستقیم مسئولیت تامین سرانه‌های این شهرک را دارند، است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه ساکنان این شهرک از خدمات شهرداری تهران رضایت داشتند، اظهار داشت: هرچند تامین سرانه‌های مذکور مسئولیت شهرداری تهران نیست اما قرار شد ما برای حل این مشکل جلسه‌ای را با حضور ریاست شورای شهر و شهردار با مسئولین مربوطه داشته باشیم.

کد خبر 5114516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند CH ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 0
      سلام بغل مسکن مهر تهرانسر زمین بزرگی در بلوار یاس وجود دارد وزارت مسکن وشهرسازی میتواند در آنجا خانه دولتی بسازد وتحویل آنهایکه مسکن ندارند بدهند نه اینکه جایی ثبت نام کنند وهیچ امکاناتی نداشته باشد زمین بزرگی افتاده وبلا استفاده تورا بخدا شوراءشهر تدبیری بیاندیشد ممنون