۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس تأکید کرد:

سلیمانی‌وار در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم

سلیمانی‌وار در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه خدمت به مردم از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است، گفت: سلیمانی‌وار در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی ظهر سه شنبه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی که با حضور علمای شیعه و سنی شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس روایات رسیده از معصومین (ع) هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، فخری‌زاده و آیت الله مصباح وظیفه خود را در قبال کشور و اسلام انجام دادند، بیان‌کرد: یکی از مظلومیت‌های علامه مصباح عدم شناخت دقیق اندیشه‌های ایشان حتی در داخل کشور بود.

خسروی با تأکید بر اینکه ما گاهی از عدم آگاهی داخلی‌ها آسیب می‌بینیم، اظهار کرد: متأسفانه برخی از داخلی‌ها نتوانستند علامه مصباح را تحمل کنند و علیه ایشان شایعاتی را مطرح کردند.

وی افزود: بر اساس مستندات قطعی آیت‌الله مصباح یزدی از دوران جوانی و حدود ۴۰ سالگی در مسیر مبارزات قرار داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه راه شهید سلیمانی با شناخت مکتب او محقق می‌شود و یکی از این ویژگی‌های این مکتب ایمان قلبی و اخلاص است.

خسروی بیان‌کرد: سردار قاسم شهید سلیمانی نه فقط به حقوق انسان‌ها و بشریت بلکه بالاتر از آن مراقب حقوق حیوانات بود، چرا که شهید ما به آیه قرآن که همه مخلوقات الهی تسبیح حق می‌گویند باور داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید مثل شهید سلیمانی در راستای حل مشکلات مردم قدم برداریم، افزود: مردم ایران چه شیعه و چه سنی لایق بالاترین و بیشترین خدمت‌ها هستند که این خدمت به مردم نیز از ویژگی‌های سردار شهید ما است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه هر چند نارسایی‌هایی در شیوه‌های مدیریتی در کشور وجود دارد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، ادامه‌داد: اما در کنار این مشکلات علماء بر حسب وظیفه خدمات انقلاب را نیز برای مردم بگویند.

خسروی یادآور شد: از دیگر مسئولیت‌های علماء بصیرت بخشی به مردم در حوزه دشمن شناسی و شناخت نقشه‌های استکبار است.

وی با اشاره به اینکه شیوه‌های دفاع در مقابل نقشه‌ها و طرح‌های دشمن را نیز باید به درستی و دقیق شناخته و اجرایی کنیم، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ربطی به تحریم ندارد و به موضوعات دیگری ارتباط پیدا می‌کند.

کد خبر 5114608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha