۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

وعده مسئولان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی عملی نشد

وعده مسئولان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی عملی نشد

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بسیاری از مسئولان کشوری از واحدهای تولیدی بزرگ خراسان جنوبی بازدید داشته اما بخشی از وعده هایشان عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار عصر چهارشنبه در جلسه ستاد توسعه خاوران با اشاره به محورهای توسعه استان بیان کرد: توسعه نباید تنها با تکیه بر بخش خصوصی باشد بلکه نیاز است از منابع موجود در بخش دولت هم استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی در خراسان جنوبی بیان کرد:در حال حاضر یک فعال اقتصادی برای یک کارآفرینی باید چندین استعلام را اخذ کند که همه معطل می‌ماند.

وی ادامه داد: همچنین خیلی از مسئولان کشوری از واحدهای تولیدی بزرگ استان بازدید داشته اما بخشی وعده‌هایشان عملی نشده است.

خسروی اسفزار با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در بخش معافیت‌های مالیاتی گفت: معافیت‌های مالیاتی به عنوان مشوق‌های سرمایه گذاری، باید در اولویت باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توسعه استان باید همه جانبه و در همه بخش‌ها باشد.

خسروی اسفزار افزود: می‌طلبد در کنار توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی و اجتماعی هم مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین در باید ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی و هفت توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در توسعه استان مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به رسالت‌های ستاد توسعه خاوران بیان کرد: مطالعه ظرفیت‌ها و قابلت های موجود برای توسعه یکی از وظایف اعضای ستاد است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگرچه در این زمینه دو کتاب نوشته شده اما هنوز گامی اجرایی برداشته نشده است.

کد خبر 5116081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha