۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد؛

ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس

ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: پیشنهاد تمام دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ را اخذ و به مجلس ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با پرسنل جمعیت هلال احمر استان خراسان‌جنوبی خواستار هم افزایی دستگاه‌ها حول یک محور واحد شد و افزود: اگر هم افزایی مطلوبی بین دستگاه‌ها باشد خدمات هم کامل و جامع‌تر خواهد بود.

وی خواستار پرهیز از تنش‌های سیاسی شد و بیان کرد: برخی به دنبال ایجاد تفرقه هستند بنابراین نباید در انجام برنامه‌ها بستر را برای سودجویان فراهم کنیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه نباید منافع عمومی فدای منافع شخصی شود، اظهار کرد: بنا به روایتی، بدترین انسان‌ها افرادی هستند که دین شأن را به دنیای دیگران می‌دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: در کنار منابع محدود کشور، تحریم‌ها و سو مدیریت‌ها، هشت هزار پیشنهاد بودجه آمده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد تمام دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ اخذ و به مجلس ارائه کردیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه برخی از مشکلات بیرجند ۴۰ ساله بوده که به دنبال رفع آنها هستیم و این امر رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: اگر مشکل یا معضلی از چشم نمایندگان می‌افتد، خواستاریم از سوی مردم و دستگاه‌ها مطالبه شود.

کد خبر 5116536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha