۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد

خرم‌آباد- معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد و هیچ دغدغه دیگری نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین قدیمی امروز پنج شنبه در نشست با تعدادی از خبرگزاری‌ها در سخنانی با اشاره به ۲ انتخابات پیش‌روی (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: هر دو این انتخابات خیلی مهم هستند.

کشور ما امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است

وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری ما یک ساختار و سازمانی را پیش بینی کرده‌ایم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که به گزینه واحد برسیم، دوستانی که الان در جریان انقلابی فعالیت می‌کنند برنامه‌ها و کارهایشان را رصد می‌کنیم، اطلاعات را جمع آوری می‌کنیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: ابتدا بررسی می‌کنیم که چند نفر از نیروهای انقلابی قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند، سپس یک کمیته تشکیل می‌شود، تلاش می‌کنیم که همه برنامه‌ها گرفته شود و متقاعد شوند که جریان انقلابی با یک یا نهایتاً دو گزینه با توجه به شرایط، ورود پیدا کند و بتواند رئیس جمهور خدمتگذار و مقتدری را به مردم معرفی کنیم.

قدیمی با تاکید بر اینکه کشور ما امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است، گفت: دولت آینده ما، یک دولت بسیار قوی باید باشد، اگر دولت قوی نباشد نمی‌توان مشکلاتی که الان به وجود آمده و مردم را گرفتار کرده را حل کرد.

وی با بیان اینکه الان دیگر قشر و طبقه متوسط کشور هم گرفتار این مشکلات شده‌اند، تصریح کرد: یک زمانی مشکل مردم ما، مشکل اشتغال بود که الان به مشکل معیشت تبدیل شده است.

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد

ممعاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مردم خیلی مشکل پیدا کرده‌اند و در این راستا یک دولت بسیار قوی باید پای کار بیاید و ما هم تلاش می‌کنیم که زمینه ساز روی کار آمدن دولت قوی باشیم.

قدیمی گفت: این دولت باید جوان و انقلابی باشد و ویژگی‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز در آن باید وجود داشته باشد، باید تلاش کرد که از رأس تا پایین بدنه دولت، از نیروهای کارآمد و قوی استفاده شود که هم برنامه و هم انرژی برای دویدن، کار کردن و خدمت کردن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد و هیچ دغدغه دیگری نداشته باشد، گفت: همچنین در عرصه‌های داخلی و خارجی دولت آینده باید بتواند اقتدار ما را حفظ و زندگی در شأن مردم را فراهم کند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آینده باید از هدر رفت منابع کشور جلوگیری کند، این زندگی فعلی، در شأن مردم ما نیست.

قدیمی یادآور شد: دشمن هم در عرصه‌های بین المللی تلاش می‌کند که دولت و نظام اسلامی را ضعیف کند و در این راستا دولت ضمن اینکه مشکلات داخلی را مرتفع می‌کند باید در عرصه بین المللی هم از خود قدرت نمایی نشان دهد که غربی‌ها و دشمنان به طمع نیفتند که می‌توانند کاری انجام دهند.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در کنار نگاه به شخصی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی می‌شود، به تیم همکاران و کابینه آن هم داریم.

شوراها باید به محل‌هایی برای خدمت به مردم تبدیل شوند

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: برنامه ما در این انتخابات این بوده که در مرکزیت ورود مصداقی نداشته باشیم و یک سری شاخص‌ها، مدل رقابت و… در حال احصا است که در اختیار دوستان قرار می‌دهیم، اما ورود مصداقی را به خود استان و شهرستان واگذار می‌کنیم.

قدیمی با بیان اینکه دور قبل در شوراهای اسلامی شهر و روستا شرایط خوبی نداشتیم، درصد دستگیری‌ها بالا بود و کسانی وارد شوراها شدند که انگیزه آنها انگیزه خدمت نبود، بیان کرد: اهمیت عملکرد اعضای شوراها کمتر از ریاست جمهوری و مجلس نیست چرا که ارتباط آنها با مردم مستقیم تر است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: شوراها باید به محل‌هایی برای خدمت به مردم تبدیل شوند.

کد خبر 5116572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha