۲۰ دی ۱۳۹۹، ۷:۵۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

طرح فراز در ۳۲۰ هکتار از تاکستانهای زنجان اجرا شده است

طرح فراز در ۳۲۰ هکتار از تاکستانهای زنجان اجرا شده است

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فراز در زنجان ۲۸۴ پرونده تشکیل شده است، گفت: در بیش از ۳۲۰ هکتار از تاکستانهای استان طرح فراز اجرا شده است.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح فراز یا داربستی کردن در باغات انگور در استان زنجان، گفت: این طرح در سال جهش تولید مورد تاکید سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فراز در استان زنجان ۲۸۴ پرونده تشکیل شده است، اظهار کرد: تاکنون در بیش از ۳۲۰ هکتار از تاکستانهای استان طرح فراز اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: استان زنجان بیش از ۱۶ هزار هکتار باغ انگور در استان زنجان وجود دارد و در سال بیش از ۲۲۰ هزار تن انگور در استان تولید می‌شود.

تاراسی با بیان اینکه در سال جهش تولید تا پایان سال طرح فراز در بیش از ۵۰۰ هکتار از باغات انگور استان اجرا می‌شود، ابراز داشت: برای این طرح بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دراستان زنجان شهرستانهای ابهر و خرمدره بیشترین تولید انگور را دارند، تصریح کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی استان هم مربوط به کشمش است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه حرکت آسان و خوب تجهیزات کشاورزی، مصرف بهینه آب، کاهش رویش علف‌های هرز، تسهیل در مبارزه با آفات و تولید با کیفیت انگور در استان زنجان از مزایای اجرای طرح فراز است، یاد آورشد: کشاورزان از این طرح به خوبی استقبال می‌کنند.

کد خبر 5117187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha