۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش:

سارق احشام در تفرش دستگیر شد

سارق احشام در تفرش دستگیر شد

تفرش- فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از دستگیری یک نفر سارق احشام و اعترافش به سرقت ۴۵ رأس از احشام در قالب سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی افراسیابی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان تفرش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی لازم به یک سارق سابقه دار در این زمینه مشکوک و او را تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش خاطرنشان کرد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، سرانجام سارق مذکور شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی دستگیر شد.

افراسیابی بیان کرد: سارق مورد نظر در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت ۴۵ رأس دام در قالب سه فقره سرقت با مشارکت دیگر همدستش از دام داری‌های واقع در برخی از روستاهای این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش با اشاره به تلاش پلیس شهرستان تفرش برای شناسایی و دستگیری دیگر همدست سارق مذکور، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 5117510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha