۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبر داد:

ساخت ۳۰۰ کلاس درس در لرستان با مشارکت خیرین

ساخت ۳۰۰ کلاس درس در لرستان با مشارکت خیرین

خرم‌آباد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: ۲۵۰ پروژه در قالب ۵۰۰ کلاس درس در لرستان در دست اجرا است که سهم خیرین مشارکت در ساخت ۳۰۰ کلاس درس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر غفوری نژاد روز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار داشت: در راستای طرح آجر به آجر ۲۵۰ پروژه در قالب ۵۰۰ کلاس درس در لرستان در دست اجرا است که سهم خیرین مشارکت در ساخت ۳۰۰ کلاس درس از این مقدار است.

وی گفت: در طرح آجر به آجر خوشبختانه شاهد حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز بوده ایم به نحوی که از لحاظ ریالی و چه از نظر میزان مشارکت مردم، جزو استان‌های برتر کشور بودیم و این نشان دهنده دغدغه مردم هم استانی در ایجاد فضاهای آموزشی ایمن برای فرزندان همین دیار است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: در ۹ ماهه گذشته، ۴۲ مدرسه را تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده ایم و بیش از ۳۰۰ کلاس درس را نیز با مشارکت خیرین در استان لرستان در دست اجرا داریم.

غفوری نژاد گفت: خوشبختانه هم اکنون هم تعداد قابل توجهی از خیرین مدرسه ساز را بانوان تشکیل می‌دهند و حضور پررنگ‌تر این عزیزان بیش از هر چیز سبب نهادینه شدن فرهنگ وقف در سیستم آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 5118502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha