۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

هیچکس در ایران میهمان نیست/اتحاد مذاهب زیر سایه حکومت اسلامی

هیچکس در ایران میهمان نیست/اتحاد مذاهب زیر سایه حکومت اسلامی

شیراز – معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: تمامی مردم جامعه از هر دین و مذهبی برای آبادانی کشور وظیفه ای دارند و هیچکس در ایران اسلامی میهمان نیست.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مردم خودشان را مبلغان توحید بدانند تاکید کرد: مردم جامعه از هر دین و مذهبی که باشند زیر سایه حکومت اسلامی زندگی می‌کنند و باید برای آبادانی و رفع مشکلات تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هیچکس در ایران میهمان نیست، همه مکلف به انجام وظیفه در مقابل خود، اطرافیان و کل انسان‌ها هستند و در این مسیر دین و مذهب نیز تفاوتی ندارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: قرار نیست کسی در گوشه‌ای بنشیند و فقط انتقاد کند بلکه همه باید برای توسعه کشور و تبلیغ دین تلاش کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکردها و نگاه‌های مردمی در سازمان تبلیغات اسلامی نیز گفت: تلاش بسیاری شده که سازمان نقش گسترده‌ای در افزایش ارتباطات اجتماعی داشته باشد که خوشبختانه با اجرایی شدن طرح‌هایی همچون امام محله، امام روستا و پایگاه‌های آسیب‌های اجتماعی این مهم بیش از گذشته نتیجه داده است.

وی افزود: طی مدت گذشته نیز مباحثی از جمله وقوع سیل، زمین لرزه و کرونا باعث شد که نقش مهم و مردمی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های وابسته برای همگان نمایان شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اتصال به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها باعث حرکت‌های مؤثر فرهنگی و جهادی در کشور شده است.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به نقش ویژه بانوان در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: ظرفیت ویژه بانوان در مباحث اجتماعی و فرهنگی هرگز نباید فراموش شود زیرا بنیان خانواده را مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند اما ۱۰۰ درصد در مباحث اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار هستند.

کد خبر 5123162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha