۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۰

معاون استاندار ایلام:

مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز مناطق زرد و آبی ایلام بازگشایی می شوند

مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز مناطق زرد و آبی ایلام بازگشایی می شوند

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز مناطق زرد و آبی ایلام بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر شنبه در کارگروه رسانه کرونا در بستر فضای مجازی اظهار کرد: بی توجهی‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند ما را به پیک چهارم کرونا وارد کند و این یک چشم انداز خوب و قابل انتظار نمی‌تواند باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به مصوبه ستاد ملی در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: مدارس به هیچ وجه به صورت اجباری برگزار نخواهد شد و صرفاً مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز با نظارت دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند فعالیت کنند.

وی فعالیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای را هم حداکثر ۱۰ نفر به صورت اختیاری عنوان کرد.

نوذری با اشاره به بازگشایی برخی مشاغل گروه چهارم نیز بیان کرد: تمام این صنوف باید بر اساس پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت عمل کنند و استخرها کماکان تا تعیین تکلیف نهایی شامل بازگشایی‌ها نیستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین از انتقال بستری‌های بخش داخلی و قلب بیمارستان شهدای زاگرس به بیمارستان شهید مصطفی ایلام خبر داد و گفت: در شرایط فعلی نگاه و تصمیم ستاد کرونا این است که از زیرساخت‌های مناسب بیمارستان شهید مصطفی با توجه به آمار کاهشی بستری‌های کرونا استفاده شود.

نوذری با اشاره به پرخطر بودن آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های کل مناطق استان، از فرمانداران خواست با همراهی نیروی انتظامی و شهرداری‌ها این مناطق را کنترل کنند تا دورهمی های پرخطر ایجاد نشود.

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری خواهد بود و سخنرانی هم مجازی و رسانه‌ای خواهد بود.

کد خبر 5123675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha