۱ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۵۶

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش خبر داد:

افتتاح فاز اول پروژه پادگان ارتش نهبندان تا پایان سال جاری

افتتاح فاز اول پروژه پادگان ارتش نهبندان تا پایان سال جاری

بیرجند- فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت ۸۸ درصدی برخوردار است، گفت: فاز اول این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان سه شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث و استقرار نیرو در پادگان ارتش شهرهای نهبندان و قاین از منویات رهبری و اوامر فرماندهی کل قوا بود که محقق شد.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تیپ ۲۵۸ نیروی زمینی ارتش در نهبندان و نوار مرزی شرق کشور مستقر شده است.

امیر آذریان با بیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت ۸۸ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: امید است فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت امنیت خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در شرایط مطلوب امنیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید در هر شرایطی امنیت خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه پدافند هوایی، سامانه موشکی، توپخانه و بالگردهای ارتش پیشرفته هستیم.

امیر آذریان با بیان اینکه تمامی تجهیزات دفاع زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی بومی هستند، گفت: این امکانات و تجهیزات به برکت دفاع مقدس حاصل شده که باید قدر دان آن باشیم.

کد خبر 5126173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha