بشار الجعفری اعلام کرد؛

تاکید دمشق بر نقش گروه ۷۷ برای پایان دادن به سرقت منابع سوریه

تاکید دمشق بر نقش گروه ۷۷ برای پایان دادن به سرقت منابع سوریه

معاون وزیر امور خارجه و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که سوریه بر نقش گروه ۷۷ برای پایان دادن به سرقت منابع و اشغال خاک سوریه حساب می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار الجعفری معاون وزیر امور خارجه سوریه در نشست گروه ۷۷ به اضافه چین گفت: اکنون جهان با چالش های بزرگی رو به رو است، شیوع کرونا در مسیر تلاش های اجرای طرح توسعه پایدار سال ۲۰۳۰ مانع تراشی کرد و ضعف جهان ما را نشان داد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل افزود: همکاری چند جانبه همیشه بهترین راه برای غلبه بر همه چالش های جهانی به شمار می رود.

الجعفری گفت: متاسفانه هنوز برخی از دولت ها به اقدامات اجباری یک جانبه غیرقانونی متوسل می شوند درحالی که امروز ما برای اجرای طرح ۲۰۳۰ و اهداف توسعه پایدار به همکاری و همبستگی نیاز داریم.

وی اعلام کرد: از زمان تاسیس گروه تا کنون کشورهای اعضای گروه به دلیل همبستگی فیمابین توانستند از منافع خود دفاع کنند و به همین دلیل باید از این گروه حفاظت کنیم.

معاون وزیر امور خارجه سوریه در پایان بر اهمیت تصمیم سالانه گروه درباره حاکمیت دایم ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی علاوه بر حق ساکنان عربی جولان اشغالی سوریه بر منابع طبیعی خود تاکید کرد.

بشار الجعفری گفت: سوریه بر نقش گروه ۷۷ برای پایان دادن به سرقت منابع و اشغال خاک سوریه حساب می کند.

کد خبر 5126808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha