۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۶

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیشرفت های انقلاب موجب یاس دشمن شده است/افول اقتدار آمریکا

پیشرفت های انقلاب موجب یاس دشمن شده است/افول اقتدار آمریکا

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشرفت های انقلاب موجب یاس دشمن شده است، گفت: امروز از اقتدار آمریکا چیزی باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان با بیان اینکه تحقق هر امر مشروط به وجود مقتضی و عدم مانع است، افزود: دنیای کفر در حال مقاومت بوده اما کفر نابود شدنی است.

وی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اظهار کرد: در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای همراهی با مردم سنگ تمام گذاشته‌اند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز وحدت عقیده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دنیا را تغییر می‌دهد، افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نور چشم مردم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام زمان (عج) هستند.

وی بیان کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی در جمهوری اسلامی ایران هستیم که امید دشمن را به یأس رسانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کسانی که با سازش کاری و لبخند می‌خواهند با دشمن کنار آیند حرف و کارشان بی منطق است، چراکه تجربه همواره بر خلاف منطق آنها بوده است.

وی با بیان اینکه روزی که حزب بعث در عراق متکون می‌شد قدرت چندانی نداشت اما عشایر عراق مسلح بودند، گفت: در آن زمان با حکم آیت الله حکیم، عشایر به صحنه آمده و حزب بعث عقب نشینی کرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز از هیمنه و اقتدار آمریکا چیزی باقی نمانده است، گفت: امروز آمریکا در حال جان کندن و انگلیس در حال رسوا شدن است که محصول جانفشانی‌های شهیدان و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه نقش انقلاب اسلامی در دنیا و در زمان مناسب نتیجه نهایی را خواهد داد، افزود: امروز انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح بیشتر نمود پیدا کرده چرا که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قانون بیشتر رعایت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه انقلاب اظهار کرد: علی رغم تحریم‌های پیش رو، ابر پروژه‌هایی که فرزندان انقلاب اسلامی در حال افتتاح آن هستند، بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی برای افزایش غنی سازی به سطح ۲۰ درصد کار مطلوبی بود، گفت: بعد از رزمایش‌های مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، وزرای امور خارجه و دفاع آمریکا طی نامه‌ای به رئیس دولت جدید آمریکا متذکر شدند که تحریم‌ها قدرت ایران را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه انقلاب متعلق به تمام مردم عدالت خواه جهان است، ادامه داد: در گام دوم انقلاب با عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پشت سر گذاشتن مشکلات داخلی و خارجی، فرجی برای مردم دنیا حاصل شود.

کد خبر 5130793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha