۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۰۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز:

اگر اشتباهات داور نبود برنده دیدار می‌شدیم

اگر اشتباهات داور نبود برنده دیدار می‌شدیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز با انتقاد از عملکرد داور بازی بادران تهران، گفت: بالای ۷۰ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود و اگر اشتباهات داور نبود، برنده دیدار می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اشکش عصر امروز پس از تساوی تیمش در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران گفت: تیم بادران تهران هزینه بسیار زیادی برای حضور در مسابقات انجام داده است.

وی افزود: بسیار خوشحال هستم که با کمک جوانان لایق و مستعد، یک قالب بسیار خوب برای استقلال ملاثانی ساخته‌ایم و توانستیم مقابل تیمی مثل بادران بازی خوبی را ارائه دهیم.

اشکش با اشاره به اینکه اشتباهات داور در نتیجه تأثیرگذار بوده است، گفت: برخی امتیازات را روی اشتباهات داوری از دست دادم و امیدوارم داوری کشور بهتر شود تا حق تیم مردمی استقلال ملاثانی اهواز خورده نشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز تأکید کرد: هدف اول این تیم ماندن در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور است و با صبوری و دقت برنامه‌ریزی بلندمدت خود را دنبال خواهیم کرد و نمی‌خواهیم به تیم فشار وارد کنیم.

بازی تیم‌های استقلال ملاثانی اهواز و بادران تهران از هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر امروز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 5130903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha