۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱

بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا:

سهم قابل‌توجه برخی محلات در جرائم/ طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند

سهم قابل‌توجه برخی محلات در جرائم/ طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند

سمنان- بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه محلات کم برخوردار سهم قابل‌توجهی در وقوع جرائم دارند، گفت: طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یونس شعبانیان بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه محلات کم‌

برخوردار سهم قابل‌توجهی در بروز و وقوع انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارند، ابراز داشت: می‌بایست بررسی علمی و دقیق بستر و زمینه‌های بروز این معضلات شناسایی و برای آن راهکارها و راهبردهای لازم اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این محلات خوب اما قطعاً ناکافی است، افزود: معاونت اجتماعی ناجا درواقع طی سنوات اخیر تلاش کرد تا کم‌کاری یا کج کار کردن سایر دستگاه‌ها و ارگان ذی‌ربط را به نحوی جبران کند.

بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه تقویت حمایت‌ها به‌ویژه پشتیبانی مالی از طرح‌ها و فعالیت‌های جامعه‌محور پلیس می‌تواند دراین‌بین اثربخش باشد، ابراز داشت: برای تحقق پیشگیری اجتماعی می‌بایست هم‌افزایی نیز صورت گیرد تا این طرح‌ها به‌خوبی در این محلات پیاده شوند.

شعبانیان بابیان اینکه اجرای شوراهای معتمد پلیس در این راستا گام خوبی بود، تصریح کرد: اگرچه گاهی ضعف‌هایی نظیر وجود دارد اما نباید فراموش کرد که سامان‌دهی این امور تنها از عهده یک‌نهاد یا سازمان خارج است و می‌بایست همکاری چندجانبه صورت گیرد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه تعامل مطلوبی بین اداره کل امور اجتماعی استانداری با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی وجود دارد، افزود: این تعاملات توانست تأثیرگذاری مطلوبی در حوزه اجتماعی سطح کشور به همراه داشته باشد لذا تقویت آن در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5131567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha