۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴

امام جمعه شیروان:

حوادث اخیر آمریکا نشانه افول تمدنی این کشور است

حوادث اخیر آمریکا نشانه افول تمدنی این کشور است

بجنورد- امام جمعه شیروان با اشاره به حوادث اخیر انتخابات آمریکا گفت: تمدن آمریکا رو به افول است؛ چرا که هم در اقتصاد خود دچار مشکلات فراوان شده و هم قدرت جمع کنندگی در دنیا ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان شیروان اظهار کرد: باید همه مسئولان فرصت خدمت‌گزاری خود را سکوی خدمت به انقلاب بدانند و در این راستا بیانیه گام دوم باید محور قرار بگیرد.

امام جمعه شیروان اضافه کرد: مسئولی که در این دو سال بیانیه گام دوم انقلاب را نخوانده سستی کرده اما از این به بعد اهتمام جدی نسبت به این بیانیه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دشمن‌شناسی را یکی از نشانه‌های مؤمن به ویژه مسئول جامعه اسلامی دانست و افزود: آمریکا دشمن شماره یک انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: تمدن آمریکا رو به افول است؛ چرا که هم در اقتصاد خود دچار مشکلات فراوان است و هم قدرت جمع کنندگی در دنیا ندارد.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه بی‌آبرویی آمریکا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و اشغال کنگره نشان از فروپاشی تمدنی آن حکومت دارد، گفت: برخی از افراد غرب‌زده و لیبرال مسلک داخلی این آمریکای پر از مشکل را بزک کرده و به هر قیمتی از آن دفاع می‌کنند و در قضیه واکسن هم همین افراد حتی به قیمت جان مردم از واکسن آمریکایی و انگلیسی دفاع کردند.

وی با اشاره به قدرت موشکی ایران افزود: رزمایش مشترک سپاه و ارتش بسیار غرورآفرین و ارزشمند بود و پیام روشنی برای دوستان و دشمنان داشت به گونه‌ای که امید در دل دوستان و ترس در دل دشمنان انداخت.

حجت‌الاسلام تکمیلی در انتها گفت: در رزمایش پر اقتدار اخیر نیز برخی از خودفروخته‌های داخلی گفتند به جای این هزینه‌ها به معیشت مردم کمک کنید، در حالی که اگر امنیت نباشد معیشت هم به مخاطره خواهد افتاد.

کد خبر 5131938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha