۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

۴۴۰ برنامه توسط تشکل های مردمی ایلام در دهه فجر برگزار می شود

۴۴۰ برنامه توسط تشکل های مردمی ایلام در دهه فجر برگزار می شود

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: کمیته همیاری و تشکل های مردمی استان ایلام با ۴۴۰ برنامه به استقبال دهه فجر می رود.

قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های عضو این کمیته، تعداد ۴۴۰ برنامه برای اجرا در دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: افتتاح و واگذاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان، راه اندازی طرح‌ها و کارگاه‌های اشتغالزایی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، راه اندازی مراکز توانبخشی و آموزشی، توزیع سبدهای غذایی و سبدهای بهداشتی، افتتاح راه‌های روستایی و طرح‌های هادی روستایی از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی افزود: ارزش این طرح‌ها و برنامه‌هایی که در طول دهه مبارک فجر اجرایی خواهند شد، بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال است که با مشارکت اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان ایلام عملیاتی خواهند شد.

به گفته موسی نژاد، کمیته امداد امام خمینی «ره»، بهزیستی، تأمین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجمع خیرین سلامت و بنیاد مستضعفان از اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان ایلام هستند.

کد خبر 5133012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha