۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۰۹

مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

کرمانشاه استانی موقوفه محور است

کرمانشاه استانی موقوفه محور است

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اداره پنج موقوفه توسط امنا در استان گفت: کرمانشاه استانی موقوفه محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشستی مشترک با محمدعلی رمضانی، مدیرکل اداره امنا و متولیان سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: موقوفات متعلق به خدا بوده و خدمت به موقوفات و اجرای امینانه و دقیق نیات واقفان علاوه بر شیرینی خدمت، نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مغفول مانده در اوقاف واگذاری اداره موقوفات به امنا بوده که توسط نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان انجام شده است، اداره کل امنا و متولیان متشکل از افراد مجرب و خبره هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه یک استان موقوفه محور است، گفت: در این راستا اقدامات جدید شکل گرفته است، به طوری که در حال حاضر پنج موقوفه آقابرار معتضدی، مهدیه، محمدعلی لک، آغاغنی و ظهیر الملک توسط امنا اداره می‌شوند.

وی ادامه داد: افزایش بهره‌وری و سرمایه‌گذاری در حوزه موقوفات، وصول مطالبات، حفظ عین و نظارت بر نیات واقفان از جمله وظایف امنا است، امنا بازوان اوقاف بوده و دغدغه‌ای قابل توجه در زمینه احقاق حق موقوفات دارند.

کد خبر 5136613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha