۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۱۶

معاون استاندار گلستان:

۹۲۶ طرح اشتغالزایی طی دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد

۹۲۶ طرح اشتغالزایی طی دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان این که جزء پنج استان ایمن برای سرمایه گذاری هستیم، گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۳۲ طرح اقتصادی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: در دهه فجر امسال هزار و ۳۲ طرح اقتصادی خواهیم داشت که اعتبار آنها دو هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: طی این مدت ۹۲۶ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۶ پروژه آغاز خواهد شد و برای هفت هزار نفر هم شغل ایجاد می شود.

کریمی به مهم ترین طرح ها اشاره کرد و گفت: در آزادشهر طرح توسعه کارخانه پنیر، در مینودشت خط مکانیزاسیون کشاورزی، در شهرستان ترکمن پرورش ماهی در قفس، در گمیشان خط تولید شیر خشک، در گنبدکاووس افتتاح زنجیره مرغ و تخم مرغ، در بندرگز بهره برداری از طرح سورت میوه، در رامیان طرح پرورش گاو شیری، در آق قلا راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی، در علی آبادکتول بهره برداری از شرکت بخش کشاورزی و کارخانه فولاد، در گرگان بهره برداری از طرح ساخت منسوجات، در مراوه تپه بهره‌برداری از طرح معاینه فنی خودرو و در گالیکش بهره برداری از خوراک دام از مهم ترین پروژه ها است.

وی اضافه با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولید، اضافه کرد: کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در استان تشکیل شده که این امر پایلوت کشوری شده است.

کریمی گفت: کارگروه رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی را رصد کرده و در ۱۰ ماهه امسال، ۱۳۱ جلسه برگزار و هزار و و ۳۷۸ مصوبه داشتیم که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: گلستان به لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید در رتبه سوم بوده و جزء پنج استان ایمن برای سرمایه گذاری هستیم.

کد خبر 5136786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha