۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

بیمه اجباری در زنجان به ۳۸۳۰ نفر رسید

بیمه اجباری در زنجان به ۳۸۳۰ نفر رسید

زنجان-مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در آذرماه سال گذشته تعداد بیمه بیکاری در استان سه هزار و ۲۱۷ نفر بود که در آذرماه سال جاری به سه هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۱۷ هزار بیمه شده اجباری در استان زنجان وجود دارد، گفت: از اول سال جاری تا آذر ماه روند بیمه شدگان اجباری در استان زنجان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: با وجود بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی در استان کارگران خود را تعدیل نکردند و به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان بیش از ۶ هزار نفر اضافه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به کاهش بیمه بیکاری در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: در آذرماه سال گذشته تعداد بیمه بیکاری در استان سه هزار و ۲۱۷ نفر بود که در آذرماه سال جاری به سه هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است و این نشان می‌دهد واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ظرفیت خوبی کار می‌کنند.

یوسفی تاکید کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان نیز در کنار سایر دستگاه‌های استان اقداماتی را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

وی گفت: همه موارد بهداشتی از جمله ضدعفونی واحدهای تولیدی و صنعتی جزو اولویت‌ها بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان روزانه انجام می‌شود و ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به کار گران داده می‌شود.

کد خبر 5137416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha