۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

وظیفه کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون‌ شهدا سنگین است 

وظیفه کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون‌ شهدا سنگین است 

کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: کشور ما در عرصه‌های مختلف خون‌های زیادی را تقدیم انقلاب کرده، وظیفه امروز کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون‌ شهدا سنگین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن، یادواره شهدای انقلاب و میهمانی لاله‌ها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام‌الله دهه فجر، شهدا را ارزش‌های کشور و انقلاب دانست و اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور به برکت قدرت و اثرگذاری خون شهداست، بنابراین وظیفه داریم تا رد این راستا به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خون‌های زیادی را تقدیم انقلاب کرده و به همین دلیل وظیفه امروز کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون‌های شهدا بسیار سنگین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با بیان اینکه باید با تمام توان برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا اقدام کنیم، تصریح کرد: به طور قطع اگر در این زمینه کوچک‌ترین غفلتی کنیم در روز آخرت شرمنده خون شهدا خواهیم بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه امروز ما در قبال انقلاب و شهیدان سنگین است، بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تبیین و تثبیت ارزش‌های انقلاب سعی دوچندانی کنیم تا بتوانیم بخشی از دین خود را به آنها ادا کنیم.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب

رستمیان با بیان اینکه در همه امور باید با بصیرت به موضوع بنگریم، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب، همان چیزی که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند.

وی با بیان اینکه در نهادی انقلابی در حال خدمت به شهدا و ایثارگران هستیم، اظهار کرد: بر این اساس باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و هرچه در توان داریم برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه به منصه ظهور برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: مراسم بزرگداشت ۵۲ شهید انقلاب اسلامی استان البرز و میهمانی لاله‌ها فردا پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ در کانون شهید سبحانی سپاه و از ساعت ۱۵ در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، امیدواریم بتوانیم مراسمی در شأن شهدا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: مراسم رونمایی از گلزار شهدای امام‌زاده محمد علیه‌السلام نیز به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا موکول شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مراسم نیز در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

رستمیان متذکر شد: امروز اگر کشور با مشکلاتی مواجه است بدون شک به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی است و با حرکت به سمت این فرهنگ ناب قطعاً مشکلات و معضلات را به راحتی حل خواهیم کرد.

کد خبر 5138061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha